بچه های کلاس 202 شهید بهشتی بروجرد
مطالب علمی.اخبار کلاس.وهر چیز جالب 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلاس 202 و آدرس tws.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس و امنیت اینترنت 2012 کاسپرسکی

Kaspersky 2012 Offline Update 2012.09.09

 

 

 

 

آپدیت آفلاین آنتی ویروس و امنیت اینترنت 2012 Kaspersky - به تاریخ 2012.09.09

 

نرم افزارهای امنیتی Kaspersky هرچند سابقه ی کمتری نسبت به برخی رقبای معروف خود دارد، اما در همین مدت توانسته کاربران زیادی را جذب کند. دلیل آن هم قدرت بالا و همچنین سبک بودن آن نسبت به آنتی ویروس های دیگر است.

 

کمپانی کاسپرسکی از همان ابتدا، دو نرم افزار مختلف برای امنیت کاربران ارائه کرد. یک نرم افزار آنتی ویروس برای محافظت از اطلاعات آفلاین (Kaspersky Anti Virus) ، و یک نرم افزار امنیت اینترنت برای محافظت در مقابل برنامه ها و سایت های مخرب اینترنتی (Kaspersky Internet Security).

 

با توجه به اینکه تقریبا تمام کاربران ایرانی از نسخه های قفل شکسته Kaspersky استفاده میکنند، معمولا بعد از مدتی نرم افزار آنها وارد لیست سیاه شده و امکان آپدیت آنلاین را نخواهد داشت. به همین دلیل تصمیم گرفتیم هر ماه جدیدترین آپدیت های آفلاین محصولات کاسپرسکی را در سایت سرزمین دانلود قرار دهیم تا بتوانید بدون دردسر آنتی ویروس خود را آپدیت کنید.

برگرفته از سایت سرزمین دانلود


موضوعات مرتبط: اپدیت آنتی ویروس، ،
برچسب‌ها: دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس, آپدیت آفلاین, دانلود آپدیت آنتی ویروس, دانلود آپدیت آفلاین کاسپرسکی, دانلود آپدیت کاسپرسکای, دانلود آپدیت جدید آنتی ویروس کسپرسکی, دانلود جدیدترین آپدیت کاسپرسکی, دانلود آپدیت جدید کاسپرسکی, دانلود آپدیت آفلاین Kaspersky, دانلود آپدیت Kaspersky, دانلود آپدیت جدید آنتی ویروس Kaspersky, دانلود جدیدترین آپدیت Kaspersky Anti Virus, دانلود آپدیت جدید Kaspersky Internet Security, ,
ادامه مطلب
[ یک شنبه 8 بهمن 1391 ] [ 15:4 ] [ علی مرادی ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام به همه دوستان و بازدیدکنندگان محترم. این وبلاگ به صورت گروهی اداره شده و سعی میشود که بیشتر در آن مطالب علمی، نمونه سوالات دوم و سوم راهنمایی و اخبار کلاس نوشته شود.لطفا نظر خود را اعلام کنید تا مابتوانیم کیفیت این وبلاگ را بالاتر ببریم. در قسمت سمت چپ وبلاگ آرشیو مطالب و همچنین موضوعات آنها درج شده است که می توانید برای استفاده از نمونه سوالات،مقالات و... از این قسمت استفاده نمایید. همچنین برای دوستان مدرسه نظرسنجی دبیران دبیرستان وجود دارد که میتوانند به دبیر مورد علاقه خود رای دهند.با تشکر- بچه ها202 شهید بهشتی
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1392
فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391
امکانات وب